vrijdag 21 maart 2014

FunX: Keizer keert positief terug na muziekstilte

Keizer heeft de afgelopen periode aan zijn aankomende Karma album gewerkt en in september is het eindelijk zo ver. Met de nieuwe single Wat Ga Ik Doen gaf de rapper onlangs al een voorproefje van wat er komen gaat.

Minder boekingen
Keizer rapt in het nummer Wat Ga Ik Doen dat hij minder boekingen heeft, maar daar heeft hij ook een verklaring voor: "Ik ben blij dat ik überhaupt nog boekingen heb. Na twee jaar niets doen, boeken ze je niet meer, maar bij mij gebeurde het alsnog. Er is dus nog vertrouwen in mij en daarom vind ik het niet erg om realistisch te zijn."



Veranderingen
Keizer zat tijdens die twee jaar van muziekstilte niet thuis op de bank te treuren. De rapper van Nindo was in die periode vaak te zien op televisie. Hij heeft geleefd, lekker de papa uitgehangen en is verhuisd: "Er gebeurden andere dingen in mijn leven. (..) Ik ben er positiever van geworden," vertelde hij in Start.

Check ook de keiharde freestyle die hij deed in Start!




Boos op voetbal
Dat Keizer talent voor rappen heeft weet iedereen, maar het liefst was de rapper voetballer geworden: "Ik heb in Rotterdam gevoetbald, maar mijn moeder vond het nodig om te verhuizen. Ik kwam toen bij een club in Zoeterwoude terecht en dat was een heel groot verschil. Je speelde eerst tegen Feyenoord en Sparta en ineens speelde ik tegen FC Kikkertjes. Wie gaat je daar scouten? Ik had geen zin meer in voetbal en tot de dag van vandaag ben ik boos op voetbal." Dan maar rappen:



Bron: FunX